Za Soko iz Beograda kartu plaćate do Novog Sada, a ne do Petrovaradina.GSP šalje vanrednu liniju za prevoz putnika i to do SNP-a, i naplaćuju kartu 100RSD.Bruka i sramota za grad!!!A, pošto morala i stida nemaju, sve je jasno.
Svaka čast ljudima koji imaju hrabrosti ili ludu glavu da veruju u bezbednost brzog voza, mene više neće videti posle ovog iskustva sa kineskim izvođačima radova i korumpiranim nadzornim organima koji samo potpisuju
Soko ne ide do stanice Novi Sad vec do Petrovaradina.Tu Vas saceka autobus broj 9(kazu Vam u vozu ,organizovano).Medjutim placa se u tom autobusu do pozorista(u centru)100dinara.Pitanje je zato kad imate do grada placenu kartu?
Mene taj voz više neće videti. Bar ne neko vreme. (putovao sam 2-3x nedeljno u BG na posao).
Samo 2 dana pre tragedije sam prošao tuda više puta.
Kao što i svi pišu, ta zgrada više nije bezbedna za upotrebu.
Čuvajte se.
Saucesce porodicama postradalih. Saucesce i porodicama zlotvora koji su krivi za ovaj zlocin, tesko ce biti ziveti sa takvim zlocincima u kuci.
Ako već niste bili na stanici u Petrovaradinu, tamo nema lifta, pa ako ste u kolicima ili ste stari i nemocni sa prtljaga, nemate tamo šta da tražite. Pa čak i za majke sa bebama u kolicima teško će se naći neko da vam pomogne.
A, ivica koferče mrtav ladan sinoć na RTS-u izjavljuje da je svemu tome "kriva" zahrđala sajla kojom je bila fiksirana nadstrešnica.A, pre nekoliko godina je za kvalitet TV signala bila kriva voda koja je ušla u koaksijalni kabel a sada je kriva zahrđala sajla.Eto to je nivo i način komuniciranja ova naša vlasti sa narodom.
Na žalost ta zgrada je ovim udruženim zlocinackim "poduhvatom" članova SNS vlasti i njihovih povezanih "gradjevinskih" firmi završila svoj životni vek. Niko normalan više neće u nju ulaziti. Zar bi pustio svoje dete ili nekog bližnjeg da tu udje čak i da je nepomenik ponovo otvori? Pa čak i da si član organizovane zločinačke grupe? Ili bi pak ipak žrtvovao nekog svog zarad kontinuiranog članstva u organizovanoj zločinačkoj grupi?
Željeznička stanica u Novom Sadu gradjena je u periodu kada su najveći makstori gradjevinskebi arhitektonske struke iz Jugoslavije bili poznati širim sveta. Pravili smo brane po Africi i Aziji, aerodrome ukopane u planine, izgradili Libiju, siriju i Irak... a u Novom Sadu napravili ž.stanicu i Žeželjev most. Znate, to je onaj most od prenapregnutog betona koji je NATO pakt pokušavao da sruši desetinama udara na njega najraznovrsnijim i najnovijim oružijima. Onda dodju ovi neuki, oholi i samo para željni naprednjaci, pronadju neke Kineze sa kojima se mogu praviti dilovi kakve samo poželeti mogu, stave sve pod "državna tajna" i vrlo brzo nakon udruženog delovanja pljačkaša i kineskih podmitljivih firmi, uspe im da nakon desetine miliona uloženih evra sruše nešto što bi stajalo još stotine godina samo da banditi nisu dirali. Zločin. Ne smemo odustati od toga da je ovo zločin sa masovnim smrnim ishodom i da svi moraju na robiju.
Ko zna šta je u samoj zgradi. To je bio zemljotres.
Kad su 5.7.2024. drugi put otvarali stanicu nisu prvo pitali da li je urađen proračun statike za nove konstrukcije i elemente.
Samo koji dan pre ove tragedije bila sam u NS, na toj istoj stanici, ispod te iste nadstresnice koja se sada obrusila na ove nesrecne ljude. Ne mogu da verujem, i dalje sam u soku zbog svega sto se desilo i sto smo i mi, kao i svi drugi ljudi prolazili, stajali i sedeli ispod te tone betona ne znajuci kakva opasnost vreba i da je moglo i ranije da se srusi.
znači više neće biti garaža GSPa. Odavno predlagano premestiti autobusku stanicu iza železničke, ukloniti nakaradni Mek i tkzv potkovicu i sve ozeleniti. Nakaradna autobuska i garaža GSP a na tkzv potkovici. Imal neko normalan sa smislom za estetiku ? Danas se ta stanica ne vidi od autobusa, kićeraj od Mek a. Izbaciti prostorije GSP sa stanice. železnički park produžiti do toplane. Svi peroni su morali biti pod krovom. Hoće neko pregledati natstrešnice na peronima ? Zar se pre radova ne pregleda objekat da se vidi u kakvom stanju se preuzima ?
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Vozovi do daljeg ne saobraćaju do Železničke stanice Novi Sad, evo odakle i dokle idu
Autor: 021.rs
Novi Sad
•04.11.2024.
•06:38 > 08:13
Komentari 18
Razočarana
Zoran
Mari
elf221
Samo 2 dana pre tragedije sam prošao tuda više puta.
Kao što i svi pišu, ta zgrada više nije bezbedna za upotrebu.
Čuvajte se.
Marko
Ako već niste bili na stanici u Petrovaradinu, tamo nema lifta, pa ako ste u kolicima ili ste stari i nemocni sa prtljaga, nemate tamo šta da tražite. Pa čak i za majke sa bebama u kolicima teško će se naći neko da vam pomogne.
Koja
Куп је битан
Steva
Lili
Mile
Ćoravi desk
Poginuše ljudi...
Corto
Dva puta otvarali
Kad su 5.7.2024. drugi put otvarali stanicu nisu prvo pitali da li je urađen proračun statike za nove konstrukcije i elemente.
Sam Bog nas pogledao
Maja
Dragan
Ode stanica
Limpopo
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H